2015. december 10., csütörtök

A harmadik goth kihívás 6-10. kérdésig

6. Posztolj pár számot, amit mostanában hallgattál, vagy csinálj egy lejátszási listát!

Konkrétan mennyi az a "pár" szám? Mostanában sok vegyes zenét, köztük sok pozitív szövegűt hallgattam a Kowalsky által. Na de megmutatom miket hallgattam mostanság.



1.
2. 

3. 

4. 

5.
6. 
7.  Silver Shine- Anyhow  (magyarul is ), 8. The Creepshow- Devil's son


7. Tervezz egy találkozót! Nem kell megtartanod, csak képzeld el, írd le, milyennek képzeled, hova mennél, mit csinálnál, mi lenne a téma/minek apropóján, milyen ruhákat viselnének, stb.

Egy nagyszerű debreceni gótikus találkozó lenne, ha végre összejönne (de nem fűzők hozzá reményeket). Szóval. A szép nyári napsütésben egy csendes,  nyugodt és árnyékos helyen lenne megtartva. Hogy mi lenne rajtam... Igazából valamilyen trad gothos ruhára gondoltam, csak sajna nem nagyon van olyanom. Akkor lehet simán a The cure-os pólóm és egy fekete gatya, de lehet az egyik fekete fűzőm és egy hosszúszoknyám. Amit én nagyon szeretnék az  vers felolvasósdi, amolyan slam poetry darkgoth verzióban. Szerintem tök jó program lenne, ha meghallgathatnánk mások irományait, nem feltétlen kéne a témának gothnak lennie, elég az is, hogy goth emberke alkossa és lehet pozitív (mert hát én is van, mikor ilyenek írok). 


8. Tervezz egy fotózást! Ki lenne a modell? Esetleg te magad? Mi lenne a témája? És a ruhák?

Hűha, én sosem voltam modellkedős alkat, nővérem modellkedett és egyszer engem is magával vitt és rólam is csináltak profi képeket. Úgy képzeljétek el, hogy full világos festet szőke haj rózsaszín és fehér cucc. 

Ezen a fotózáson miért is ne, kipróbálnám. Én lennék a modell. A téma valami olyasféle lenne, hogy az "Erdő boszorkánya, vagy Nimfája" A ruha Dark moris lenne, persze.  Ez a két dolog az ami nagyon közel áll hozzám, a természet és minden, ami hozzá kapcsolódik, meg a goth szubkultúra.

Forrás

Forrás

Forrás
Na ezek a díszek nagyon tetszenek a lány hajába, biztos, hogy én is belecsempésznék hasonlót.

Forrás


9. Hogyan blogolsz? Írj egy bejegyzést arról, hogyan születnek a posztjaid. Milyen eszközöket használsz, hogyan valósítod meg a látványvilágot, honnan szerzed az ötleteidet?

Hm. A posztjaim eléggé egyszerűen születnek. Van egy témám és leírom róla a véleményemet, vagy ha az a téma olyan, hogy másokat is érdekelhet akkor meg kutatásba kezdek, hogy pl forrásokat is tudjak írni, hogy honnan van az információ. Általában személyes tapasztalatokról írok, de vannak olyan "élményeim", amikről amúgy olvastam és érdekel a téma, ilyen a kvantum fizika elméletei /párhuzamos univerzumok/ meg a legendák. Szerintem minden legendának van vagy volt valaha is valóság tartalma. A hittel kapcsolatos dolgok meg olyanok, hogy egy nagy kérdőjel az egész. Valahogy úgy vagyok vele, mint Ady Endre a "Hiszek hihetetlenül Istenben" c versében. Tudom, hogy létezik egy felső hatalom és hogy mindennek oka van, de hogy ezt most Istennek nevezzük e vagy sorsnak vagy energiának az lényegtelen...Bár kicsit most elkalandoztam bocsánat. 



10. Kérj inspiráló ötleteket egy éppen futó DIY projekted kapcsán!

Hűha, jelenleg ez a projectem, mivel életemben először próbálok alkotni valamit sajátkezüleg erősen kapcsolódik a a karácsonyi ajándékozáshoz, amit Trish hirdetett meg a Dark blogközösség facebook-os csoport keretei között. Szóval nem lenne fair, ha ötletet kérnék a spoiller miatt. De a tegnapi bejegyzésemben írtam, hogy beakarok venni majd egy szoknyából. Szóval ezt hogyan tudom megvalósítani? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése