2015. december 15., kedd

A harmadik goth kihívás- 26-30. kérdésig

26. Csinálj egy "az utóbbi időben" posztot azokból a dolgokból, amelyeket más weboldalakon nem rég tettél közzé (pl. Pinteresten, Goodreads-on, Twitteren, Tumblr-ön, stb.)

Sajnos az említett weboldalak egyikén sem vagyok fent. Facebook is megteszi? 


27. Írj egy bejegyzést a kedvenc dalodról! Linkeld, másod be a szövegét, mondd el, miért szereted annyira!

Nagyon sok kedvenc dalom van. A jelenlegi kedvencem  a Hold együttestől a Rejtett mosoly című dal, de amúgy  a Bonanza Banzai -1984 is örök kedvenc marad. /Nagyon sok nem goth kedvenc dalom is van pl Enigma- Return To Innocence/



" Egyedül vagyok
Mindenki engem néz
Nem látok semmit
Felém nyúl minden kéz
Nem hallok semmit
Valaki hozzám szól
Nem érzek semmit
semmit semmit
Meghaltam régen
A testem mégis él
Össze vagyok kötve
Egy kéz az arcomhoz ér
Elindulok lassan
De senki nem követ
Nem értek semmit
Semmit semmit

Egy rejtett mosoly
Nem felejthetem el
Az agyamba vésték
Nem törölhetem el
Egy rejtett villanás
Mindért ez felel
Egy rejtett mosoly
Mosoly mosoly mosoly
Soha nem illan el
Valaki szeret
És nem tudom mért remeg
Még mindig gyűlöl
És nem tudom mért nevet
Kértem egy éjjel
De mindent megtagad
Nem kérek semmit
Semmit semmit
Egy rejtett mosoly
Nem felejthetem el
Az agyamba vésték
Nem törölhetem el
Egy rejtett villanás
Mindért ez felel
Egy rejtett mosoly
Mosoly mosoly mosoly
Soha nem illan el
Nem kérek semmit semmit
Mindent adj nekem
Nem érzek semmit semmit
Szétvet az érzelem
Nem kérek semmit semmit
Mindent adj nekem
Nem érzek semmit semmit
Szétvet az érzelem
Egy rejtett mosoly
Nem felejthetem el
Az agyamba vésték
Nem törölhetem el
Egy rejtett villanás
Mindért ez felel
Egy rejtett mosoly
Mosoly mosoly mosoly
Soha nem illan el
Egy rejtett mosoly
Nem felejthetem el
Az agyamba vésték
Nem törölhetem el
Egy rejtett villanás
Mindért ez felel
Egy rejtett mosoly
Mosoly mosoly mosoly
Soha nem illan el "
És miért tetszik annyira? Nem mondanám, hogy a szöveg miatt. Nem igazán pozitív, de szerintem nem is az a nagyon depressziós. A ritmusa fogott meg nagyon, meg a hangszerek. Jó kedvem lesz attól, hogy hallhatom. Meg hát vidáman énekelni, hogy "meghaltam régen.." eléggé paradox, de ez van. Meghalni is lehet pozitívan. Amúgy  a szöveg sem rossz.



28. Oszd meg a Halloween-nal vagy valamilyen másik ünneppel kapcsolatos terveidet!

Jövő Halloween még elég messze van.  Remélem lesz valami jó kis Halloween party és még gondolkodnom kell, hogy minek öltözzek be. 



29. Mondd el, szerinted mitől lesz valaki goth?

Jaj. Ez egy nehéz kérdés. Sok olyan ismerősöm van, akik tulajdonságra, érdeklődési körök miatt  ide sorolhatóak lennének, de egyáltalán nem hallottak még a goth szubkultúráról és nem tartják magukat gothnak. Régebben, még a régi MGC-n volt  hogy videót  lehetett készíteni arról, hogy mit jelent számunkra a goth. Én csináltam ilyen videót, fent is volt elég sokáig youtubeon olyan néven, mint "Gótikus Lány videója a gótról" (Gótikus Lány volt akkor a nicknevem ott).  Kaptam kommentek között hideget és meleget is. Akkortájt még babybat-ként néhány dolgot másképp gondoltam. A videóban olyanok hangoztak el, hogy nem a zene számít, nem is kötelező úgy öltözködni, ha a lelked mélyén gothnak érzed magad sosem nőheted ki azt. Ekkor voltam kb 15 éves. Szóval, a "mitől  lesz valaki  goth" kérdésre még mindig nem igazán tudom, hogy mit mondjak. Kielégítő válasz lenne, ha csak annyit írnék, hogy megtetszett neki, azonosulni tud vele, rabul ejtette és itt ragadt? Nem. Ez sem jó gondolat arról. Talán történik az életében olyan lelki törés, ami idevezeti őt és itt talál igazán önmagára. Megismeri, elkezdi látni  másként a dolgokat, érdeklődést mutat az előzmények kapcsán is ( szubkultúra háttértörténete ).  Nem tudom, nem lehet igazán jó választ adni erre a kérdésre, mert értelmezni is lehet sokféleképpen. Mivel mindenkinek mást jelent a goth lét nem biztos, hogy ezt a kérdést így kellet volna feltenni. Pontos definíciója szerintem nincsen.



30. Írj egy bejegyzést arról a ruháról, amit mostanában sokat viseltél, mutass róla képet is!

Még mindig arra a csipkés rucira gondolok, amit már említettem párszor, így most képet nem is szeretnék róla fel tenni. Bár van még nagy kedvencem, amit nyáron sokat hordtam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése