2015. március 3., kedd

Neale Donald Walsch-Beszélgetések Istennel

Egy régi nagy kedvenc könyvről szeretnék most írni nektek. Akik már régebben is olvastak, azok tudhatják, hogy gyakran hivatkoztam erre a könyvre. Sajnos nem saját, kölcsön kaptam minden alkalommal, akárhányszor csak olvastam, viszont a legutóbbi kölcsönkérés alkalmával, még a jogos tulajdonossal nem tudtam visszacserélni, ezért ma újra talán harmadjára bár meg lehet, hogy az már negyedik alkalom, hogy újra elkezdtem olvasni. A Beszélgetések Istennel c könyv három részes, amit én olvasok az egy könyv amiben benne van mind a három része is, de tudtommal a kedves írónak összesen 9 könyve van.

Hogy miről is szól konkrétan a Beszélgetések Istennel című könyv?

Egy párbeszédről, Isten és az író között. Persze a könyv elején leszögezi, hogy nem kell készpénznek venni azt, hogy valójában Isten szólt hozzá. Egy nap, mint szerintem sokaknak kérdései voltak Istenhez és egyszer csak mint egy belső sugallat jöttek a válaszok. Mindegyik része más más jellegű dolgokat helyez középpontban. Amit még tudni érdemes az az, hogy vallástól független ez a könyv, még is néhányan fellázadtak és Istenkáromlásnak nevezték. Nem csak egyféle igazság lehet. Még is olyan gondolatokat tartalmaz a könyv, ami szerintem is kielégítő választ tud adni a kérdésekre, Isten mindenkivel beszélget és az a kérdés, hogy mennyien vannak azok, akik valójában meghallják az Ő hangját? A könyv elején leszögezi az író, hogy mindenkivel, aki kapcsolatban kerül a könyvel az azért van, mert éppen most jött el az ideje annak, hogy válaszokat kapjanak a kérdéseikre. Célja megértetni és elfogadni másokkal, hogy tapasztalatink alapján kiteljesedjünk és azzá váljunk, akik valójában vagyunk. Gondolom sokan még így sem vennék kezükbe ezt a spirituális jellegű könyvet én még is ajánlom több okból is. 1. Tényleg logikusabbnak tűnő magyarázatot adhat a kérdéseinkre, köztük azokra is, hogy valójában nem Isten a teremtő és mi mindannyian egyek vagyunk. 2. Megtapasztalhatjuk azt, akik valójában vagyunk. 3. Vissza találhatunk Istenhez.

Az a baj, hogy elmondani nem tudom, spoillerezni sem akarok. El kell olvasni és rá kell jönni, meg kell tapasztalni. Ezt a könyvet abba a kategóriába sorolnám, hogy minimum egyszer minden embernek el kéne olvasnia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése